Thursday, November 11, 2010



Kulit depan Operasi 3K dan Catatan Aktiviti Aisyah




Assalamualaikum, adik-adik apa khabar? Moga-moga adik-adik semua sihat belaka. Bagi adik-adik yang berjaya dalam peperiksaan UPSR baru-baru ini, Kak Idah ucapkan tahniah. Dan tidak lama lagi, adik-adik sudah mula cuti sekolah yang panjang. Tentu seronokkan? Adakah adik-adik sudah merancang apa yang hendak dibuat sepanjang percutian sekolah nanti?




Apa kata, Kak Idah cadangkan adik-adik baca novel untuk mengisi masa lapang. Untuk pengetahuan adik-adik, alhamdulillah, dua buku Kak Idah bakal menemui adik-adik semua. Di sini, Kak Idah paparkan dua kulit buku yang bakal menceriakan adik-adik. Apa pandangan adik-adik?

2 comments:

  1. salam.nama saya Aisyah Sofia jugak,tetapi saya memang minatkan buku novel kanak kanak ini,,emak saya baru belikan saya Buku Cerita Aisyah Sofia :Pindah Rumah..tetapi ceritanya sangat sedih,hati saya sayu melihatnya tetapi saya rasa buku cerita ini sangat BEST!!!!saya nak beli lagi di kedai buku di luar2 lagi..BYEEEEE..

    ReplyDelete
  2. Assalamualikum~ saya Aimi Afiqah, sala satu peminat buku bersiri ini.., saya telah mengumpulkan 7 siri buku Young Aisyah...saya berharap dapat membeli kesemua keluaran buku2 ni... Saya mahu kumpulkan buku bersiri ni...BeST!!!! sya nti nk bli keluaran terbaru iaitu Operasi 3K dan Catatan Aktiviti Aisyah~ Insya-Allah...saya dapat kumpulkan kesemua buku Young Aisyah !!!!!!!!

    ReplyDelete